Denna dag :)

Godmorgon ja jag vet jag är tidigt upp :) men det gör inte mig något för , båda baren sover gott mini somna om efter ha fåt lite nappflaska med mat :) . Igår var jag och minstingen ute på även tyr och träffa en vän till mig som hade tre hundar :) mysigt , lilla fröken låg i soffan hemma hos henne och prata med oss . Och flörta med min vän nu idag ska jag på möte i Högdalen sen efter det ska jag träffa min vän Jeniffer :) , denna vecka är full späckad för oss alla sambon jobba sen är stora tjejen på dagis . Jag springer på Huddingesjukhus på möten på cf-motagningen sen så ska det bli skönt och ta bort nålen efter hahaft drop i 14 dag , för man vart lite för skyld men nu vill jag var frisk ett lite tag under denna vår hi hihi :) . Det vart sol ute idag med men det blåser inte kul det vill ha vind stilla ute och bara sol och blå himmel , och så blir det sommar snart hi hi hi jag sitter och funderar på lite vad man ska kunna tänka sig kunna göra under .Sommaren mer en att vara med familjen och efter sommaren vill kuna få in lite extra pengar , nu ska jag surfa runt lite på nätet hi hi men ni får ha en trevlig Onsdag alla glad puss / kram från mig
1 anna:

skriven

trevligt med äventyr hoppas du blir frisk snart så vi kan ses kul att du ska träffa en vän till idag ja nu skiner solen i Roslagen med så härligt får se vad man hittar på i sommar kanske blir en semester resa eller bara vara hemma och njuta hos familjen på landet

Kommentera här: