Torsdag

 Hej alla glad  !!   Morgon börja  me att  dottern vakan 06:15 , då fick  hon kolla  barn program sen vart  det frukost  vid  07:00 . Sen har jag vart till sjukgymnasten  idag , och i morgon är det kolla  ögoen på sjukan sen är jag klar på sjukan för  denna  vecka  hi hi hi . Så fick jag för mig baka  bakpulver  krans  den var  lyckad  och god  :)  så i kväll  får  sambon och dottern  äta av den med  till kväll fikat :) , sen har jag prata med min mamma  och pappa  i dag  trevligt   var det  :) .  Nu har det  börja  mulna  på ute  tror  det  kommer  att  regna  när jag hämtar  lilla hjärtat  på dagis  vid 16:15 , men  man vet  alldrig  i dag  blir  ost skink paj till middag  här hemma   gott  är det  om inte  annat  . men  denna  gång  ska jag inte ha  för mycket  smör i degen och för  mycket  ägg stamning , idag  har jag annars  inte  gjort något  kul i dag  mer  en att  vara  hemma  lata  mig hi hi hi .  vad  händer  till helgen då för  alla  ?? Själv blir det en lugn helg , tänk vad  hösten kommer  smygande  runt  hus knuten :)  lite  mysigt  är  det  tycker jag  hi hi hi hi  . 
 
 
 
 
puss  och kram från mig 

Kommentera här: