Tisdag den 25/9

Godmorgon  nu är vårat  lilla  troll  på dagis  :) ,  sambon jobbar  jag  är hemma  bara  tar  det  lugnt  idag men  måste  damsuga  med  här hemma  tror  jag . Så har man  inte  sovit  så bra i natt  för man hittar inga  bra  sov ställningar  , längre  med  tanke  på att  magen blir  större  och har  massa  hals bränna   :/ . Men det  är  bara  stå ut i 5 veckor till  sen har man fullt , upp en då med  att  gosa  med  mina två små tjer  här hemma  och lämna  på dagis  då kommer . Stora  syster  går  på dagis  mellan 09:00 - 15:00 om dagarna  mellan  måndag  och fredag  ,  så var  det  lite  gå mulet  ute  i dag  lite  kallt  tycker jag men så ska det  väl vara  om det  är . Höst  och snart  fyller  min älskade mamma år  :) undra vad man ska  göra  för kul när hon fyller år ??  Undra  vad  man ska göra  för  gott  till  middag  idag  ??Efter  som dottern får  fisk gratäng  med  kokt  potatis till  lunch , hi hi hi  sen sitter  jag funderar  på vad man ska hitta  på när  sambon och dottern  åker  upp till farmor på lördag ?? Ska  kolla  med lite  vänner  vad  alla  ska göra ?? Och höra  om någon vill komma  hälsa på mig . I den stora  staden :) 
men vi  får se  vad  som händer  det är  bara  tisdag  änu ,  men nu ska jag göra  lite  nytta  här hemma  
men ha en trevlig dag  alla  glad  :) 
 
 
puss  kram 

Kommentera här: