JA FREDAG !!!!!!

Godförmiddag  på alla  min blogg läsare  :)  ,  idag fick älsta dottern för sig att  äta  frukost på dagis  :) . Så vi gick ner  till dagis  lämna henne  sen gick jag Denis , hem jag sitter  kollar  på  tv4  med efter tio  med  malou  det är bra  tyckerr jag tv program .Och bebis sover  änu i sin säng  snart  lär hon vakna  av att  vara  hungrig  och vill ha  ny blöja  med mera  :)  , själv sitter jag  med kopp kaffe kollar runt  på nätet  . Tycker  det är  kul kolla  runt  lite  prata med vänner   och familjen :)  , så i går  kom det lite snö ute  och det  första   dottern sa  mamma  jag vill ut och leka  i snön  hi hi hi . Nu är det is halka  på bil vägarna  runt om här i sverige , det  blåser  ute  i dag  och solen vill  inte  visa sig  från sin bästa  sida  häller  ser jag :/  men . Hoppas på lite  sol i helgen :)  sen har jag prta med min fina  syster  och bror , på mobilen :)   trevlig när  vi prtar med varan  <3   nu hör jag någon som håller  på vakana .  I  sin säng ska  nog  gå och kolla  om hon är vaken vill ha  mat  :)  och jag börjar mår  bättre   för er  som undar ,  hur jag mår  efter  jag fick barn  så har hostan givt  sig  och jag  kan nu gå i trapor . Gå och handla dra barn vagen  med två mat kassar , och idag är  dottern 16 dagar  gammal  ska se  om . Jag kan få in någon bild  på  min två fina  tjejer  här på bloggen <3  men nu får  ni alla  ha  en trevlig  helg  med alla  vad deet  ine  bär  :)
 
 
puss / kram 
  

Kommentera här: