En ny vecka !!!

Godeftermiddag  på alla  mina läsare  :)  hoppas alla  har  haft en bra  och trevlig helg ?? Det  har  vi haft  hade  min vän Emilia och hennes  sambo och deras lilla  son, på fika  här i lördags  efter middag  var jätte  mysigt .  Och både  Isabelle och Denise  fick presenter  av dom  Denise fick en gammal dags rosa  stikad  , dress  och Isabelle  fick prinsses  krona halsband  och örhäneng  med mera  :) . Idag  har  vi lämnat  stora syster  på dagis  och sen  vart handla  lite mat  :)  ,  fy vad  det  blåser ut  inte  mysigt  allas  hör  att  dom håller  på städar på gården med att blås  löv hör jag  . Tycker lite  synd om sambon som får  jobba  på tack i detta  blås väder  , med att  sätta  upp värme  kablar  på tacken  för  att  det inte  ska bli is tapar  på stup . Rören  på husen i stan  tror  han kommer  ta jobb bilen hem idag  inte  cyskla hem idag  , vi har  +5,6  ute  här hemma  i stan burr  säger jag om det  . Sen för  er  som undar hur  jag mår i min cystisk fibros  så mår  jag bättre nu , än vad jag gjorde  för  ca tre  veckor sen  och tänk på onsdag  blir  våran lilla  älskade dotter   tre veckor  :) .  Älskar mina  två fina flickor  jätte  mycket  och min sambo  med  :) ,  tänk vad  veckorna  går  fort  ??  Vad  som händer  för oss  dena  vecka ?? Åka träffa en gammal  kompis  till mig  i morgon sen på torsdag  ska jag till sjukan träffa  läkaren och sjukgymnasten :) , så kommer  barens farmor  på middag i morgon  och sover  kvar  här  till onsdag  :) .  Just  nu sover  lill fian i soffan hos mig <3  ,  men tror  hon håller  på vaknar  av sig själv  nu får ni alla  ha . En trevlig vecka  med  alla bus eller  godis  som kommer  till helgen :) ,  här  hemma  blir det  godis  och bus  till helgen :)  .
 
 
 
puss  kram 

Kommentera här: