Sitter och funderar över jul klappar

Jaha  vart tog denna  dag  vägen ??  Undar jag  nu lär det  bli minus grader ute  i natt ,  :/  men då får dom en pulkbake  på dagis  ;)  imorgon ska jag väl städa  men först ska jag. Till centralbadet  och fixa lite  saker  åt min mamma  syster  :)  , sen handla  lite  mat  sånt som  vi missa  handla  i dag  :/  . Men de  man inte har i huvudet  får man ha  i benen  sa min mamma  en gång  för massa  år sen ;)  , det skulle  snöa  i morgon med  mysigt  med  vit ute  på baken och träden :) . Så har jag fundera på  fixa mina  naglar nu när dom börjar  bli långa igen :)  måste nog stäka dom  lite  , tror  jag får  prata med min vän Sandra  om att  få hjälp att  fixa  till dom !!!   hoppas  hon kan någon dag  i veckan  ,  som kommer  eller  lite senare  :)  .  Vad ska alla  andra  göra till helgen ?? På söndag   har  vi kalas  för  tösen , med lite  vänner  till henne  :)  .  
 
 
 
 
trevlig  kväll / natt  på alla  
 

Kommentera här: