Onsdag 28/11-12

Godkväll  så här på kvällen  !!  idag  har  jag och lill fröken vart , och träffat andra  mammor och deras små bebisar  :)  det  var  trevligt  och mysigt  i detta  väder  idag  . Nu sitter  man med en bubbla med medicin  sen ska nästa tas  sen hoppas på kunna  gå och sova , om tösen Denise  vill  sova  för natten  hon har fått  90 ml  erkättning . Så hon borde kunna  sova på det  fram till 04-05  till i morgon bitti , så har det  blivit  vitt på baken ute  med lite  tunt lager  med snö har kommit  i kväll :) . Då blir  alla  barn glad  på dagis  för snön  som har fallit  under  natten , imorgon ska jag  träffa  min vän Jennifer  :)  sen hämta ut  bubblor  på . Apoteket på huddinge sjukhus  sen ska jag ringa  åt en vän till  mig ,  i morgon hoppas hon får den hjälp hon vill ha  när dom ringer upp henne  sen  hoppas jag  :) . nu ska  jag ta hand om en liten gnällig  tös här  som inte  kan somna  själv brevid  mig  , hoppas  ni läser  min blogg  och tycker  den är bra  :) ??? 
 
 
 
 
 
kram puss  / Lena  
 

Kommentera här: