Lördag 31 Mars

Idag har  vi  haft  mys  morgon tösen vakna kl 07:15,  i dag  en bra tid  för  att  var  lördag  sen myste. Vi alla  tre  i sängen  fram till 07:30 gick upp åt frulle  sen bada  jag med henne ,fram till 08:45  sen vid  09:30 åkte  vi handla lite mat  för ca 1000 kr .sen har min två fina  spelat  xbox360  på efter , middagen  nu sitter  dom spelar  bil spel  tror  jag :) . vi ska  gilla i kväll  äta klyft potatis  och rödvin sås  gott  det  blir  det är ju lördag  en då så sen blir det , väl lite  färks  ananas  till efter  rätt  i käll :).  Sen i morgon ska  vi åka  hälsa på Anna Olsson en granne , till mig träffa  hennes  barn och sambo  ska bli kul  hon har en son på 14 år  en dotter på 7 år och en liten kille på 1 år  ca .annars har vi inte gjort så mycket i dag  en slappa i soffan  och spelat tv spel . sen nu här vid 17 tiden blir det  göra  mat  till oss  tre  :)  sen i dag har min vän malin flyttat  till Värmland , med  sin sambo och baren hennes  hoppas då får det  bra  där  uppe  och sort lycka  till  med flytt.  Och jobb  och att  baren får det  bra i skolan  ;)  ,  hoppas alla  får en bra  kväll  :)  just de kolla  in  mina systers blogg piiingy.blogg.se om ni. vill det  hon blir  glad om någon skriver till henne   och länkar henne  vidare   :) , Vad  ska ni alla  göra  i kväll  alla  blogg läsre  och  familj vänner


kram  puss  från mig / Lena 

1 Anna:

skriven

låter som du haft en mysig lördag lena själv håler jag på med att packa inför en flytt för jag orkar inte med allt just nu sambon och jag har glidit ifrån varandra helt nu kram på dej

Kommentera här: