Tisdag 31/1-2012

Jaha  vad har man gjort  idag  inte  mycket  :) man har  vikt  tvätt , lite sånt handlat lite till middagen som vart en portugisisk ärt soppa på göna  ärtot  gullök  ägg olivolja . sen har tösen badat med  sin pappa   nu sover hon på soffan  sambo sitter  vid  sin data  kollar runt  lite  , själv sitter  man i köket   lyssnar  musik  på The voice  105,9 lite bra  pary låtar  spelar dom :) . Jag vet inte  vad som händer  i morgon  på dagen medans sambon jobbar  och dottern , är på dagis   sitt  häcka  vi datan och tv en :)  tror jag blir  bra  om ingen ringer och vill ses  över  en kopp kaffe .Eller  bara  sitta  prata om gammal  år  tider  . sen sitter jag och drömer  mig bort  om att fåha ett  ,jobb att  gå till  och att  det  ska hända något  kul  snart på bebis frånten :) så klart  hehe . Sen har en gammal kill kompis till  mig börja  höra sg vi pratar  nästan dagligen på msn  :) har  skännt han i  nästan i 10 år  nu  :)  , kul vi har när  vi pratar  om våra  lite  vilda år  :) . he he he


Om du såg mig  nu ?? Vad skulle du göra  då ?
Skulle du gå fram eller  springa , fram och om famna  mig
i din famn och ge mig en. Puss på min skind  ?? Om du  såg mig nu vad  skulle  du göra då
skulle du gå eller  springa  fram och omfamna , mig i din famn och ge mig en puss på . min skind

den är  fin  tycker jag  har  skrivit  den själv :)

hej svejs  från mig / Lena



Kommentera här: