SÖNDAG 29/1-2012

Jaha  då var det  söndag i dag !!  i morgon är det  som vanligt mitt  <3 jobbar  dottern är på dagis  :) , jag är hemma  och städar  fixar och donar och. Lyssnar på 80 tal musik  som europe  och lite  annan musik  men var  för  är  80 tals låtar  så bra  ???  Undara jag  he he   hoppas jag kan få jobba lite  snart igen  behöver  börjar  bli less  på gå hemma , nu igen :/ men här hemma  i dag har  vi haft  slapp söndag  . Kollat film nu sover tösen en sväng  jag sitter  surfar runt,  lite  på nätet   sambon kollar film he he  jag håller på hjälper  en kompis att  lägga.  In  musik låtar  på sin blogg   själv ska jag lägga  upp Europe  på min blogg  nu , se om hon lyckas  med  det  sen  :)



http://youtu.be/ELtpTBf-pMU     bra  låt  fast  den är  gjord på 80 talet ;)


hej  tack för  mig  / Lena

Kommentera här: