Onsdag 29/2-2012

Hej  på alla  glad !! så var det  skått dagen idag  kul det ju , då vet ni tjejer  vad ni ska  göra  ?? eller  inte  ni ska  fria till den ni älskar  ;)  . Jag fråga sambon på julafton om han ville  förlova sig  med mig,  han sa ja  till det  men  vi har inte kommit  till skott  med de änu . Men de kommer  väl de med   idag  har man kollat upp  lite saker  på fsk sen  på ikea,   hitta  snygga  saker  på ikea till tvrummet . Sen till fröken busunge  ska få en bokhylla  med  :)  ananrs har,  det inte  hänt  mycker har haft  säd fix på balkongen  och tvättar en säng nu  ska hämta  fröken bus . På dagis  så hon kan få sin medicin igen  :) ,sen har jag prata med min vän susanne  idag  kul prata lite  strunt  med  henne   om allt  möjligt  .  solen lyser  från den blåa himlen  idag  så är 10+ ut  så skönt de är   :)  ha en trevlig dag  kväll nu alla  nära  och kära

kram
1 Anna:

skriven

godkväll i stugan vilket underbart väder vi haft idag känns som våren var på väg själv har jag diskat massa porslin sen städat lite här hemma och tagit det lungt krama fröken bus från mej saknar deej vännen du är deen finaste vännen jag har stor kram på dej ha en trevlig kväll kram kram

Kommentera här: