Lite förvirrad över saker ting !!

Godkväll  mina  läsare   idag  tala  jag om en sak  för min sambo, och han vart  både  glad  och lessen över de han fick reda på . Den som vart  mest lessen  var nog  jag :( av allt  detta var ju min önskan  , om att  bli de  ;)  men vet inte  vad han tänker  just nu när han sover   ??? Jag sitter  här i vårat kök och lyssar på musik tänker fram och till baka?? På allt hur allt  kommer  bli eller  skulle  bli  om vi , skulle fixa detta, vist skulle  vi det  men vet inte  om de funkar  . Tänka på oss  och så  vi inte tappar  gnistan mellan oss , de  vill jag inte   och då är jag dum  i huvet . Om jag tänker bara på mig och inte resten av familjen ??? men slut  med detta  nu  vad fint . Väder  det har  vart  i dag  eller  hur??  Imorgon ska jag träffa  en  kompis   och fixa  balkongen så den bli lite  vår  fin :) , ha en trevlig dag


puss kram 

1 Anna:

skriven

vännen jag hoppas du behåller det du har du vet vad jag menar gör inget dumt tänk på hur länge du längtat efter det som du fått veta nu du har ju längtat såå mycket efter en så nu har du en till så gör inget dumt nu som du kommer ångra vill se dej med den sen kram

Kommentera här: