Onsdag med massa kul i dag

Godkväll  alla  blogg läsare  mina   hoppas jag :) ??? Idag har jag och fröken vart på även tyr , i Farsta centrum leta jul klappar till nära kära  :)  . Nu har lilla  tösen fått  lite mat   hoppas  hon somnar snart för kvällen  , imorgon ska jag  köpa kako och hallon lite annat  för kunna  göra tryffel till jul . Tänk snart  är det jul om 4 dagar  mysigt  tycker ja  med allt  gillar pyssla  lite  med laga mat  och göra  godis  med  mera  , imorgon ska jag och lilla  tösen  till baka  till farsta  för jag  hitta ett  par nya  vinter  skor  på dinsko :) .  För 200 kr  då är dom på rea !!!!! ananrs  har det inte hänt så mycket  eller  jo enu så mår jag bra hostar inget , mer en på morgoen när jag vaknar  på morgoen .    Ska kolla med min vän Jennifer  om hon vill följa  med oss , i morgon hi hi hi   sen på fredag ska jag träffa min syster mysigt  tycker  jag :)  längtar   efter min fina  syster  lollo .  sen blir det  hem pack lite kläder  till oss in för , helgen och in för jul som firas hos min mamma pappa  och bror  <3  . Ha en trevlig ondags kväll  eller  natt  :) 
 
 
 
puss/ kram 

Kommentera här: