En jobbig natt

som rubriken lyder  så hade våran lilla fröken fått för sig , att  vara gaphals under hela natten nästan  hon somna vid 03.00 i sin säng tror ja . Jag åkte handla lite in för nyåret  lite sånt hi hi  så lilla  fröken var hemma  med pappa ,  så har  pappa  i hemet  gått  vilat  en stund jag har  myst  med  bebisen . Saknar  våran stora tjej som är hos  farmor  och farfar till i morgon :) , så kollar på harry poter  på tv3  ha haha  tänk om man  kunde  trolla  hi hi  !!  så det  blir en lugn helg. Som alla  andra  helger  hos oss  :) måste kolla  upp när  fören bus  ska vara  på dagis  igen :) ,  tror  hon ska ditt  igen på onsdag  men kommer inte i håg  så får  ringa  kolla  med  dom på onsdag morgon . Och nu sover  lilla mini i soffan  här brevid mig :)  tänk  hon är  11 veckor  gammal  vad tiden går  fort  <3 , hon växer  så det  knakar  om henne  :) så ska man till tandis  och ta  bort  styngn för  man fick dra ut en visdomstand i fredags  :(  men  hoppas  jag slipper  gå nu  och dra ut mer  tänder  !!!!! men annars är allt  bra med  oss  alla  :)  hoppas  alla  får ett  bra nyår  min vänner  och blogg läsare  <3 <3  
 
 
 
GOTT NYTT ÅR  TILL ER  ALLA  FRÅN MIG OCH MIN FAMILJ :) 
 
 
 
Kram / Puss  

Kommentera här: