Så har man var på Huddingesjukhus

Godefter midag  :)  lämna dottern vid  8:30 på dagis , sen hem fixa sig till  sjukan  ta bort nålen  med mera . Läkaren var nöjd med min blåsning  denna  gång  hoppas jag får , var frisk  nu från alla basiller  men det kommer  väl gå åt  tusan  men men  får se  hur det går  . Sen har  jag  inte  gjort så mycket  bäddat rent  i våra  sängar  har jag  gjort  :) mysigt gå och lägga sig i kväll sen , sen i morgon  kommer  lilla Isac och sover hos  oss  till  på lördag  :)  så det blir fullt bus  för isabelle . Och oss  :)  ska  fixa hans  säng i  morgon tänkte jag  så den är klar för  natten till han  ,  nu ska jag snart gå ner  hämta  mitt  milla hjärta på dagis  ;) 
sen hem göra middag med lövbiff som blir fylld med kantarell ost  och potatis . Sås  till det   och lätt dryck
sen blir det kaffe till fika  för oss  :) så har man tvättat lite med , så nu har sambon rena  tröjor  att  ha på jobbet  igen :) så regnar deti gen  fy  får  springa ner  till dagis . Tror  jag eller  vänta  lite  tills  det har gått  över  ,  men ha en trevlig torsdag  alla  läsare  .
 
 
 
puss / kram 
 

Kommentera här: