Måndag igen

Godförmiddag  alla  glada  :)  idag vakna   mitt  lilla troll kl 06:05 , ville  kolla  barn program äta  frulle  :) 
sen vid 08:20  gick vi ner  till dagis  . Jag är hemma  små fixar  lite kollar  tv och kollar på näet :) , idag blir det lite ost skink sallad  till  lunch  för mig  :)  sen i morgon ska jag träffa  min vän Mimmi  . Sen imorgon ska jag  på  ul imorgon kolla hur min lilla  tös  mår i magen hon vänder sig väldigt  mycket  , och nu under  tiden jag skriver  här på bloggen  så knuffar eller  väder sig runt i magen ;)  . Jag tyckte lite  synd om min sambo idag  som fick tog cykeln , till  jobbet  när det  regna  i dag på morgoen :/ . men nu sen lunch  har det  vart uppe  håll :)  , igår kväll fråga min sambo om jag hade  tänkt  lite  på  hur jag ville  ha  det  på  bb. När  hon kommer  jag sa   inge  nål i ryggen  utan jag ska  använda lustgas  på bb !! som jag hade när jag födde  första  :)  tror jag ska  göra en sak  som en annan blogg läsare ,  hade gjort  när hon vänta sin bebis. Att  folk fick gissa på vad bebis vägde och hur  lång , och vilket datum  den skulle komma  :) . Tycker  det  värkade lite  kul  som kommer  göra  samma  sak här  med  men kommer  börja  med det i oktober  :)  nu får ni ha en trevlig  dag  alla  glad  
 
 
 
kram puss

Kommentera här: