VALBORG 30/4-2012

Tänk att  de  är  sista April idag :) vart har denna  månad tagit  vägen ??  Undrar jag imorgon är det  1 Maj sanrt  är de SOMMAR , under bart bäder :) då hoppas jag hoppas denna  sommar  blir lagom varm . För  mig och bebisen i magen jag sitter  funderar  på vaddet kan vara , som växer  om det är en liten tjej eller  kille  min sambo tror  på en tjej till  . Fast dena  gång har jag inte  sån skänsla  över  vad det  kan vara , jag hoppas på en kille  men  som sakt  jag vet  inte  ? I kväll ska vi kolla  på brasa  och kolla om det  kostar  rida ponny ridning  för tösen , sen är det  lite  musik  :)  hoppas det  bli bra  ???
vad ska ni alla  andra  göra  i kväll  mer  en festa  kolla  brasa ??? Nu ska jag ta ringa min mormor  tror  jag :)   så hon blir  glad  idag  hoppas jag  .

ha en trevlig  valborg alla vänner  blogg läsare


puss kram / Lena

Kommentera här: