mys dag :)

Godeftermidag  på er  alla  blogg  läsare  !!  här  idag fick vi sov morgon , till 07:30 i dag av vårna lilla  dotter . Som kröp upp brevid  farmor  och myste i soffan  medans . Vi duka  fram frulle  här  hemma för  sen kom min sambos  bror  på frulle  och så  vid  09:00  trevligt de :) , sen fråga vi om farmor  farfar  kunde  vara  barn vakt medans  vi handl  mat  ;) .  Det kunde  dom  så vi var hemma  igen vid  12:15  för  vi åkte  hemmi från vid  10:10 , sen när  vi kom hem åt  vi lite  lunch sen gick vi ut  och . Gick mata  gräs änderna  i damen här  brvid  oss :) , sen handla vi lite  det  vi missa  på ica  nu sitter  far dotter  i soffan   den ena  pelar  på mobilen den andra . Sitter  vid  datan  kollar  runt  jag sitter  lysnar  på raion i köket  :) skriver  här på min blogg lite  gran , hoppas  ni tycker om att  läsa  min blogg  ??? Vill veta  vad ni tycker om den  och jag är intresserad  av veta  vad ni vill läsa om  mig eller på min blogg ????


ha  en trevlig lördag nu :)
1 Emilia - 16 år, mamma till Tatum och Tävlingar i bloggen!:

skriven

Nu är veckans blogg tävlingen avslutad, in & kika om du vann!

Om inte får du gärna vara med igen :)

Kommentera här: