den 28/9-2011

Godeftermiddag på alla  blogg läsare  som är in på min blogg  , snart  är deet helg det  är  onsdag redan vart  ta denna  vecka  vägen ??  Och på lördag är de  1 Oktober sen på söndag fyller  min fina. Mamma år  idag  blåser  det  ut  och löven faller ner  från träden , jag tycker det är  mysigt  med  hösten  man får  någn sån har känsla av  att  något. Kommer  hända under  hösten  när  mörkret  faller  på eller vad säger  ni andra  om det ??? Idag kom en kompis  vid namn tessan  på fika  de  var  kul :) tack för du kom i dag liva upp stäminigen  :)  nu går en tvättmaskin här hemma  !!! kan behövas  de  med  så man inte ligger  efter  med  tvätten :), tar mig en kaffe  och en socker kaka  som jag baka i dag  till fika :) . Sitter  och funderar  på om jag ska  öppena  en annan blogg,  en kill kompis  till  mig tycker jag ska driva sex  blogg  och tjäna lite pengar på den :). Vad tycker ni andra  om det  ???  Vill gärna  ha svar  vad ni tycker  om de  det   kommer  finnas  mer  bilder,  på den bloggen  en  på denna  blogg kan jag lova   och snygga  killar och brudar   kommer  det  finnas  kan jag lova  lite  annat ochså .sen vid 16:30 ska  jag hämta mitt lilla hjärta  sen hem göra  middag  :)  sen på måndag ska jag till  sjukan  träffa läkare  sjukgymnast .

ha en trevlig dag

1 Anonym:

skriven

Gummsan jag tycker du göra den sex bloggen som jag sa idag:)

Kan hjälpa dig med hur man gör för att tjäna pengar på bloggen.

Kommentera här: