TORSDAG DEN 20/10-2011

Godeftermiddag  jag har bestämt  mig för att   ändra lite   på mig  :), med att  få bort  dom två bulorna  jag har på magen :/ jag ska ha  plat  mage  till nästa sommar  så nu blir det . Ha  hård träning här hemma   att ut  och rör  på sig varje  dag  sluta  äta  godis med mera :) , och äta  mer  nyttig mat som mer salald   dricka bara  vatten eller.  Mjölk  till  maten  dricka  vin öl om det  är  något man firar . :) detta ska  bli mitt  nya livs stil  hoppas detta  går  bra  ska  ställa  mig på vågen och se  vad start  vikten är  nu  på 65 kg  jag vill  ner  till  58 kg  få se   hur allt  går  med de  :) ???? sen har jag vart   ute  hos   min mamma pappa  och syster   hade  jätte  trevligt :) annars  har det inte  hänt  så mycket   här hemma  :)  kolla  in min blogg  vet jag   sprid  den vidare  tack  hej

1 Anonym:

skriven

Det är på tiden att du ändrar på dig och det personligen också!!

Du säger till tessan att hon väger för lite men endå ska du banta.

Du är bara svartsjuk på henne

2 Anonym:

skriven

men var för ska du vara så blyg och inte tala om vem du är ???? så sluta läs min blogg nu då tycker jag MVH / Lena

3 Anonym:

skriven

Tycker att du ska tänka på vad du säger för tessan väger 50kg nu och du ska banta ner dig och du säger att hon väger för lite!!!!¨

FAst de gör hon inte alls!!!

Så du kommer bli lika smal som henne om du bantar ner dig!!

Men du lyssnar liksom inte på dig själv!!

4 Anonym:

skriven

detta är mellan mig och lena:) du är så feg och är anonym.



5 sofia sörensen ♥:

skriven

jättefin blogg! om du har över 400 besökare skulle det vara skitkul om du ville göra ett länkbyte med mig. (har själv 1500-2000 per dag) kram

Kommentera här: