29/11 Till läkaren idag he

Godförmiddag !!! Ni som känner  mig vet  att  jag har en med  född lung sjukdom , som inte  är  så kul just nu jag hostar mår  allmet piss  av den  just nu  jag får inte . behålla maten  utan jag hostar tills jag mårila på toan , så lite jobbigt  är det  men  hoppas jag får  pencelin i dag  av läkaren  då bil det  att  . Åka till baka  till sjukhuset  i morgon sätta  nål och ta, två bubblor där  sen hem proppa  in dom i kylen sen vänta  på att  nästa  bubblor ska ta  . Jag älskar  min lilla  familj Antonio och Isabelle ni får mina, dagar  att  gå oav sett  om jag jobbar eller inte.  Jag vet inte  vart jag hade  vart i dag ?? Om jag inte träffat  Antonio sen sommaren 2007 , så jag har mycket  att tacka  min fina sambo och värdens under. Baraste  pappa  till våran lilla dotter  som vart 3 år  nu i söndags  :) , tänk att  honn har  växt  från ha  vart 48cm när honn föddes till i dag . Vi var till bvc igår  hon  är i dag 98 cm och väger 16,8 kg så hon är  en lång tös idag , med massa  bus  i kroppen  :)  , men sen har  jag den åter kommande längtan efter få en bebis till  jag vill  ju att  det  ska. Bli ett pus en dag  inte  bara minus :/ jag tro jag vet  vaför,  jag känner så här  och de  har  nog med  att  många av mina  vänner . Ha lyckats  bli på smällen en gång till men medans  jag sitte  här hemma  utan att  de  händer  något  ?? Jag vill ju ochså kunna  kolla  på bebis kläder  kolla  vagnar  med  allt  som till hör de , jag skulle göra vad som hälst  för  att  kunna få upp leva  allt  detta igen. Om jag skulle  få vet att , vi skulle  ha en till  skulle  jag bli  änu, lyckligare  en vad jag är  och Isabelle. Skulle  bli glad  :) över ett  syskon men  nog pratat  om detta hoppas alla  får  en bra dag  ??

kram kram


Kommentera här: