25/11-2011

GODKVÄLL!!!   Så var man vaken själv här hemma igen tösen, somna vid 18:15  idag  jobbigt  vara på dagis . Sen har  vi kollat  på idol jag sambon :) mysigt  det   men  ville  skriva lite på bloggen , tycker  jag  kan säga  så här   i morgon är  det  kalas  för  isabelle . Men dock har  någrasakt  att  dom  inte kommer  på grund av sjuk dom och jobb  lite  sånt  det  är  okej , men några kommer  vet  jag :) fick ett  sms av sara  en grenne   dom kommer  i  mogron vid kl 13 :) kul det  . Annars  har  jag jobbat  nu  i två dagar  på två olika ställen de ena  var på ikea  i restaurangen lägga upp mat  ,de jag var jobba  på i dag var på swedbanks huvudkontor  vid  stora  Essingen  . Det  var  kul tycker  jag  så nu  är man lite  trött  men snart  ringer  dom igen väl från jobbet , frågar om jag kan jobba  :) hoppas jag . tänk i går  var det  en månad kvar till  jul  vart  har dom här,  månaderna  tatigt  vägen ??? Undrar  jag ha ha
men nu sitter  man  i köket  och lyssnar   i  köket lysnar  på rockklassiker  så jävla bra  är  dom
just nu är  det  rontuhills  dom spelar  som låten heter   (sorry om ja har  stavat  fel ) på låt namnet  ??

hoppas alla  får  en trevlig helg

puss  kram /Lena

Kommentera här: