HAR HAFT LÄGENHETSBESIKTNING IDAG

Idag har vi haft  lägenhetesbesiktning  och det , vart  grönt  för oss :) jag är  hur glad som hälst  för det. nu hoppas  jag på att  det  ska  gå bra  för dom andra , ochså så nu är det  bara  vänta på svar  från kickan på fambiljebostäder  hoppas  hon ringer . i morgon eller på onsdag  :) så i trosdags  tog min lilla syster  sitt  b-körkot så ett,  stort GRATTIS till henne  från mig. :) Snart hoppas jag på ett  bra  svar fårn  något jobb  jag har  sökt  jag vill  jobba inte,  gå hemma  så snälla  hjälp mig att  hitta  ett  jobb ???  hallå  vad  är  alla  som vill  ha  personal ?? kan man  undra  över  . Tänk att  de  är sol och blå himmel ute  så det  är så mycket  vår  ute  nu  vill  inte  ha  mer  snö  nu  vill jag och alla andra  nog ha vår  och grönt  elller  hur  ???





ha  en trevlig  dag i solen

Lena

Kommentera här: