Ja då var det Måndag igen !!!

God efter middag  på alla   !!  I går   hade  jag minvän och hennes  familj  här på fika , och middag 
så Isabelle Elisa fick  leka väldig mycket . Dom hade  vatten krig med  vatten pistlerna  och jaga varandra , och det  gulligaste  av allt  var  när dom dansa ute  på balkongen . Så isabelle  somna  vid 21:00 på kväll helt  slut  var  hon :) och i dag  sov hon mellan 12-13 ,sen  gick vi ut  och lekte sen tog vi bussen till Högdalen  och var på  Lindex  jag hitta  en baddräckt  till henne.  Ett par  strumper  så ett  linne  till  mig  nu sitter  jag med  en kopp kaffe,  och tösen  leker  i sitt  rum  ritar  tror  jag hon gör.  :) Idag när  jag bålste bubblor  för  henne  så sa hon  stor , ska  ringa min mamma en sväng  tänkte jag se hur  det  är  med  dom där  ut  min syster   och våran vän  Mimmi och hennes son Casper.  Är ute  på ön hälsar  på  ska ta ringa mimmi  i morgon efter middag  höra  om hon kommer,  in till oss  på midssomar affton  firar  med oss  får se  om jag ska passa  hennes  son  Casper.  Som är  5  månader  nu söta  lilla killen  vi ska  väl  göra  lite  midsommar lunch  med  sill potatis  ägg , såser  sådär  som till gör   midsommar   sen till skansen :) och jag ska  fylla på . periodkortet  jag har  ochså  när  man har  laddat  det  så är  de  giltigt  i  30 dag  , sen så kan jag åka med passabåten eller alla båtar som går under waxholmsbolaget  .


hej då  på åter sende  :)

Kommentera här: