FREDAG !!!!

Godefter middag  på alla  !!!  idag har de  regnat , här hos oss  men kan tänka  mig att  de  är  sol i skärgården. :) Själv sitter  man  i köket  tar sig en  kopp kaffe , och funderar på vad jag ska kriva på min blogg för den ska  bli spänade  tänk snart  är  de . Midsommar  själva ska  vi var  i stan över  Midssomar vi ska  till  Skansen  på Fredag,  hopps  de  är fint  väder  då  och lagom varmt  sen på . Lördagen Söndagen vet jag inte  vad  som händer,  men  jag håller  på planerar  för  att  åka  ut  till  mamma pappa  min syster  och hälsa på med  fröken  bus . Och äta  mammas  pappas  rökta  lax med  gräslök på  och hemma gjord  potatissallad , :) de  är sommarens höjd punkt  tänkte om man  åker ut i 4 dagar . För  då kan jag gå med  min syster  på krogen  på lördagen , och bara  mysa   :)  så får mamma pappa  vara  barn vakt  tänkte jag . Även jag  måste  kunna  få göra  något  kul  . Eller har jag fel  ??? åter  kommmer  med  vad  som händer  .



kram  på er  :)

Kommentera här: