den 14 juli :)

God dagens  på alla  läsare  !!  nu  har  vi vart  i dalarna  i 5 dagar , i dag  regnar det   hela dagen
så  vi slappar  så mycker  idag vi kan  men just nu  är  det  uppehåll av regnet . Vi  åker hem  på söndag till Stockholm sen   har  min sambo  tre veckor  kvar  av semestern , och ska  se  om jag ska  traäffa  mina vänner  och deras barn :)  i  veckan som kommer .  Jag ska  till sjukan på tisdag  kl 08:00 få medcin  men  jag hostar inte  lika  mycket  just nu , vi  var i väg och bada  i sunne  på onsdagen  men det  blåste  och det  var inte  25 grader  i vattnet.  Som dom hade  de var typ 20-23 grader  så vi åkte hem vid 14:30 var hemma vid  17:00 , sen  har  vi grillat  i tvådagar  i  rad  :)  mysigt  och isabelle  har  badat  hela tiden  för   hennes farmor  och farfar David  har  köpt.  En pol  till henne  som vi vuxna kan bada  lite  i :)  mysigt  det  men vill ha  sol nu  och värme,men de kommer  sol i morgon som jag såg på tidningen i dag :) .  Till  middag  blir  de  kasler  med  något  gott  till :)  jag åter  kommer  med mer  info  vad som händer  hos oss  när  vi har  kommit  hem :) !!!


kram på alla  / Lena

Kommentera här: