VAR UPP TILL NORRTÄLJE IDAG

God kväll  idag  var jag och lämna Isabelle på dagis  vid  8:40 och tog bussen mot ds ,
och bött till  norrtälje var frame  där  vid 10:30. I dag  och vänta in  mina vänner som kom vid 11 ,
så tog vi en fika och ni undar  vilka som jag träffa ?? Dom herter  Paulin Jessica Andreas och brudarna. hade med sina  söner  som är  4 månder  snart , dom var söta,sen efter  vi var vart på hm så kom. Jessica  på att  parkeringen gick ut så vi gick till deras , bil och dom åkte upp till öb jag hem till stockholm och handla lite.Mjölk och så som skulle  hem sen var svärmor över på middag idag trevligt de, så ska man  åka ut till mamma pappa över fredag till  lördag . Ska lagga middag på fredag  till oss alla fryra mamma pappa jag Isabelle , det ska bli kul  tycker jag men  jag har en dotter . Nu som ropar att  jag ska  komma  läsa för henne :)  för hon ska,  lära sig igen att  man sover vid kl 20:00 på kväll som hon gjorde förr  . Hon är så pass liten  änu så  hon ska  sova , nu igetligen hoppas hoppas  hon somnar snart för natten .



Hej svejs på er 

LENA

Kommentera här: