HEJ PÅ ALLA GLADA !!!

God kväll i stugorna !!!  vad har man pyslat med i dag  jo gick upp vid kl 06:50,
för  att  äta rukost  väka bus fröt  för dagis  och frukost  vid 07:15.Efter frukosten  bar det  av till
dagis  lämna henne  sen till  sjukan för min del ,på  huddinge sjukhus  få medcin  i 10 dagar  intravanöst. Och det menas med att  jag får.  Medcinen rakt in i blodet  genom en portocat som sitter,
under  huden på mig som man kan säga att är en metal platta. Med ett  sillekongummi i och som det
går en slang  från genom en  tun blodåder i halsen,  för  jag måste  ha  medcin  runt  4-6 gånger  perår
på grund av min lungsjukdom jag har.  :/ som från en klar blå himmel kom en förskylning med och så, alla i familjen  Sjöblom Rabete  ärr  förskylda  inge kul  tycker  jag .I dag när jag satt  vänta på taxin  på vägen hem i dag såg jag, en liten nyfödd bebis  :) dom är så söta  dom svå liven .Det är väl klart man sitter drömer till baka  på tiden när man själv , var nybliven mamma pappa  vad händer  efter bb tiden  och  hur kommer  allt  gå ??  Jag vet hur det  funkar  nu om det  blir en till  i framtiden, som jag önkar och hoppas på  men  än så länge får  jag gulla . med  vänner  och bekantas barn haha,  vart har  alla  min blogg läsar  tagit  vägen???  Och mina  vänner  som läser min blogg ,kom igen nu och skriv till mig på bloggen  vet jag .......



hej svejs lingon ben

Lena
1 Anonym:

skriven

Hoppas du blir frisk snart gummsan<3

Själv är livet så underbart de bara kan bli just nu<3

Kommentera här: