EN TREVLIG LÖRDA MED VÄNNER DERAS BARN :)

God morgon  igår Lördag  så kom våra vänner  från nortälje , med  sina barn vid 14 tiden  baren lekte kolla film medans vi vuxna satt  drack kaffe  prata om alla möjligt . Sen vart det middag och det var läsk tacos till middag sen till efter rätt fick bren glass en pigelin :) , vi vuxna tog en kaffe björn och antonio tog ett glas  starkt till kaffet  :) jag sandra  gick ut  och rökte . Och följe med  ut och slängde sopor drack kaffe  skönt med  lite  luft sen kolla  vi på melodifestivalen ,en sväng sen vart  det  film för våran del isabelle  somna vid  20:20 igen på kvälln vakna kl 06:00 på morgen :) .Nu ligger hon kollar på film jag sitter  på bloggen skriver sambon kollar film på den stora datan vi har ,senare i dag ska vi hälsa på min sambos gammel gammel farmor . på hans mammas se om hon vill  åka tända ett  ljus på en grav . så ska man själv med mamma pappa syster  och bror hans sambo på begravning,  på Trors dag  och tafar fäl av min morfar  kommer att  vara . Jätte läsen på trorsdag  den 3/3-2011 kommer att  krama  om min mormor jätte mycket då :) ,

hej då


Lena

Kommentera här: