Jaha dåligt väder i dag !!!

Det  är piss  väder ute   de  regnar  ute  :( vill ju ha  kallt  ut  nu  och sön  som värkar , ha  fastnat uppe  i limma  hos min bors  ex  sa hon härom dagen . Dom 25 cm snö nu :)  vill ju ha det  med  här i stan :),
så prata  jag med min pappa  idag och mamma  :) de  var  kul  får se om pappa . Kan  träffa  mig på måndag  och då  åker jag upp till  norrtälje  en sväng och se , om jag passar på träffa  min vän malin då :) ???  Om hon vill och kan sak ringa  henne  sen :) , sen fick  min vän Anna reda på att dom väntar  en lite  flicka   till den 7 Maj 2012   kul för dom och ett  stort  grattis  till  er  i famlijen . ute nu  ser det  ut som de ska  snöa  lite  kul det  tycker jag  blir  lite  ljusare  ut då :) , vad har alla  andra för  sig i dag ??  kan man undra  :)


ha en trevlig dag alla 

1 Anna:

skriven

Kul att du ska till Norrtälje på Måndag då kanske vi kan ses och ta en fika nånstans om du vill även kolla hur jag bor

Kommentera här: