FREDAG 26/82011

God dagens  alla  min blogg läsare  :) här händer det  inte, mycker  sambon åkte  till  Gottland i dag med  jobbet  kommer  hem på söndags kväll  igen  så . Vad skan man hitta  med fröken busfia ???
Jo vi ska äta  fläskfile med potatis gratäng och ,grönsaker till middaag  lyx middag för  mej och henne :) . sen får vi väl se  vad  som händer  i kväll  får se , om de  kommer  över  någon vän till mig gör oss sällsk:) ??? Skulle  vara  trevligt de  och ta en kaffe??  Och något till de  men vet ej vad  iså fall ,
lite  om dagiet  då de går jätte  bra för tösen  på dagis  hon trivs  som fisken i vattnet  . Där  hon brukar vara  rolig nr man kommer  och lämnar henne  då blir, det mamma gå ut  eller  bara  hej då mamma så springer hon sin väg och leker  med  dom andra . Hon börjar  bli stor  min lilla flicka  hon fyller  tre i år  vart tog bebis tiden vägen  med henne,  men tur att man  har  kort  på henne  när hon är nyfödd :) . Själv sitter  man och nynnar  på låtar från ,gyllene tider  mysigt  tycker  jag det  är  dom har  massa bra låtar.  Tycker jag  men sen  är de  där man får , tålka dom som man vill hi hi hi hi  som  en låt händerna eller  som denna låt  namn  din kropp mot min kropp . Är ochså lite  så där man får tålka vad han vill Per Gessle  när han skrev  dom alla låtarna  från skivan PULS ,

tack för  mig  just nu / Lena

Kommentera här: