Ingen rubrik

god dag   vad  har  hänt  sen jag skrev sist här ???  Jo jag har  fått  tag på ett  caffe praktik  i 4 vecker 
inge kul  med  praktik häller , skulle  villa få ett  jobb  på eng gång  så man får in lite  pengar  men.  Jag får  vänta  i fyra  vecker  och se  om jag får jobba kvar  där , och om jag får det  så får jag lön sen för jag jobbar  där  .Och så var  vi ut till  djurö  kolla lägenheten  vi var intre serade  av , men  den var  skabbig och unken  och de luktade  katt  piss .  Och  det endasom var  fint  var  ute  platsen där  , 
vi har gjort intresse anmälan på  en lägenhet  på Dalarö . och tyresö  och det  fanns en i vallentuna  med men det  blir lite  fel sida av stan för  sambos del att  jobb , men  får se  vad vart  vi hamnar 
i slut endan  av alla  lägenhets byten  med mera . Och så ska jag och isabelle  baka  lite  kaker  här hemma  lite  blir  att  lägga i frysen tills hon fyller ,det  är  bara  tre  vecker  kvar tills  vår  lilla troll blir  två år.Tänt för  snart två år sen låg hon i magen på mig  och inte kunde , göra  något  alls  och idag kan hon göra  mycket  busa stöka till hemma  rycka i allt  med mera.Så regnar det  ute  i dag inge kul alls  att  gå ut  och leka får  göra  saker ine  i stället då , så sitter  man själv och tar  sig en kopp te  och kollar  runt  lite  gran på   datan . hoppas  ni alla  andra  får  fin söndag??  :)    


kram från  mig

Lena

Kommentera här: