DENNA KLÄNNING VILL JAG HA :)

Godmorgon!! jag har  vart  och lämnat trollet på dagis  så var  jag in på hm.se , och kolla  lite kläder
till mig och trollet  och min sambo  så hitta  jag en kläng.Som skulle  passa mig tror  jag  jag kommer  att  lägga upp en bild på den  här på den ,så nu tar man sig kopp te med mjölk så kollar  mailen om man .Har  fått något  svar  på dom jobb man sökt??  Men änu inget  svar  från något  jobb, hoppas  jag får jobb snart det  suger  att  vara  hemma  och inte  kunna  gå till  något  jobb om dagarna. Kan jag tala om hur har  alla  haft det i helgen ??? Själva  så fira  vi våran dotter  som fyllde 2 år  i lördags ,i kväll kommer min sambos  mamma  på middag trevlig de :) då blir  det  kinamix och kyckling till  middag. Det är  så gott så blir  det  grönsaker  till maten  och så sen igår, kom min granne  ute  från ön på fika i går 
och gratta i efter skott  hon tala  om att  hon åker  på juldagen till Grancanaria.I 4 vecker  trevligt för  henne :) inan hon åker  ska  vi över  på middag till henne  i spånga , :) hoppas  det  är  bra  väder  denna vecka så jag och min dotter  kan åka till mamma pappa  och hälsa på  dom :) så är det  bara tre hela vecker  kvar till julafton trevligt det ju :)
1 Anonym:

skriven

Gummsan ska kolla upp ett ställe om dom söker personal så kan jag höra av mig till dig sen :)

Tror dom gör de :) Men hur lång kan du åka för att jobba???? Kollar upp och då hör dom av sig till dig om dom söker jobb:)

2 Anonym:

skriven

Jodå med mig är de underbart<3

jag ska kolla upp de som jag skrev innan:)

Men du har alltså inte hittat jobb äN???

3 Anonym:

skriven

Förstår dig gummsan:(

Ska kolla nu snart :)

4 Anonym:

skriven

Kan du tänka dig att jobba med vad som helst????

5 Anonym:

skriven

MM ska kolla de:)

Du kan ringa mig på måndag om du vill jag ska bara på möte då :)

6 Anonym:

skriven

ja de har jag:)

7 Anonym:

skriven

OK jag har samma nr:)

Kommentera här: