Torsdag ;)

GODKVÄLL !!  Idag  har man vart på jobbet  och de var kul som bara  den , solen lyste lite grani dag sen i kväll kom regnet inte kul  men luften blir ren då .Så har man vart och hämta  medcinen i dag  efter jobbet , jag har ju värdens under baraste sambo och dotter som hämta mig efter jobbet idag .För komma hem lite tidigare idag och umgås med dom  och äta middag  och gulla med vår dotter , hon är lång av sig fick vi veta  i dag när  far och dotte  var ner till. Bvc i dag  hon var 84 cm  vikten  låg på  12,3 kg det är , väl helt okej tycker jag som hon sa ner på bvc  är  att  hon .Ligger  över  växst kurvan  och det är  väl bra , nu kommer  hon inte komma ditt  förns om 1½ år  så det  är  bra . tycker jag ;)  hur  många  tror  att  man kommer  att  kunna ha ,bekini till sommaren  2010 ??Inte jag  om man inte  tränar  och bantar  eller  har jag fel ??? om det vad ska alla  göra  i morgon fredag ???  jag skajobba  från 10 -20 vad jag vet  om  sen hem och sova  med familj *ler* 


PUSS KRAM  Lena

Kommentera här: