Tisdag :)

Godkväll  på alla!! Igår  så var jag till  tandis  och laga en tand  det  är ,som sakt  inte biligt  att
laga en tand  det  kosta mig 1140 kr  inge kul  men ska till  baka . Dit den 12 juli  sen var jag till  huddinge sjukhus
med mig sj  och  jag måde  bra  men  jg har fåt pencelin i tre vecker som jag ska inalera , här hemma  sen om  en vecka så skaj ag  höra av mig om det  funkar   och hoppas  på det  . Men  det  smakar  inge  gott  om den medcinen  jag har fått  nu och sen har jag get  mig fan på att  gå ner , till  storlek 36 i byxer  som jag hade  när jag fick Isabelle.Och i dag har man jobbat mällan  10-17 det  var kul  i dag med . I morgon blir jag  på golvet  med att  plocka  leksaker  och fylla  på en hel del  och i början av , dagen så plocka  jag leksaker  som satt  på fel ställe  heheheh   och folk  lägger fel saker på fel .ställe med  men men  det är kul att  plocka med  det  , vad har alla  andra hjort i dag då när det har  var  piss väder ute  ???? Ska lägga upp  lite  bilder  på bloggen .



PUSS KRAM  / Lena
1 Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥:

skriven

hur känns det att äntligen fått komma ut i arbetslivet. Måste kännas helt underbart va :)



Ja, idag verkar det bli super bra väder :)



Kram

2 Jessica 20 & mamma till Liam:

skriven

Tack, Men dem växer snabbt på två veckor tycker jag att jag ser stora skillnader.. Men han är mycket mer vaken nu så de är udnerbart när han ligger och snackar för sig själv.. Haha



Kram

3 Ingela:

skriven

Vad fin din blogg har blivit :-)



Vi mår jätte bra, jag jobbar som vårbiträde och Luis jobbar på en bilmeck.



Jätte kul att du har fått jobb, hoppas du trivs också?

Ha det så jätte bra, kramar.

4 Marlene:

skriven

vad fint du har gjort i din blogg! =) joda, det har gått fint med flytt och allt, var och köpte spjälsäng i förrgår =) hur är det med dej??

kram!

Kommentera här: