MIDSOMMAR 2010

Godkväll på alla!!  I år  fira vi midsommar  uppe i Dalarna  först  var det  sol på morgoen ,sen ju längre  vi vänta 
så börja  det  regna  inge kul sen vart  det  sol sen regn igen.Igen rolig  fredag med sånt väder på midsommar . vi åt sill lunch hemma  sen gick vi kolla på när  när  dom skulle  resa midsommar stången . Sen efter  det  gick vi hem för  Isabelle  somna i vagen   i väntan på att  dom skulle  resa upp den, sen när  vi kom henm vart  det  fika med kaffe god tårtan jag hade gjort på morgon  efter frukosten . Sen på lördagen var  jag och antonio in till mora  och kolla runt  lite  gran i affäerna  och Isabelle  och Eva,  var  med för  vi skulle  handla  lite  mat  till lördagen och söndagen .Sen åkte jag hem på söndagen för ja skulle  jobba  och Isabelle  Antonio, är uppe  i dalarna  och bygger  kök hons  antonios mamma . Dom kommer hem i morgon är hemma  i fyra dagar   så mysigt , att  dom kommer hem jag saknar  er två så mycket. Och min övriga  familj  som min mamma pappa  syster  bor  jag ÄLSKAR ER  fatta  det  . så nu ska jag måla mina tånaglar  rosa  hoppas det blir  bra , får  se  hur  det  blev med  de  ska fota  det  sen och se hur.  Fina dom vart  får  se om det blir någon bil på det  på bloggen  och just det,  jag var in på hm i solna centrum och hitta  en hellokitty tröja och en troskjol  men dom hade  bara  up 2-4 månder  i den .Frame  och ingen störe på lager  :( skulle  passa Isabelle om det fanns i störe storlek , så har  jag vart till polisen idag och gjort  ny  legg till  mig för.  mitt  unvarande  lägg  går  ut  den 28 juli  så mitt nya  kommer på måndag, :)  nu ska jag kolla vidare  på  andra  bloggar  och på familjeliv .



ha en trevlig kväll alla

Lena

Kommentera här: