JA DÅ HAR DOM FÅTT VARANDRA I DAG DEN 19/6-10

Godkväll !! alla  ja  då har  dom fått  varnadra , Daniel och Viktoria GRATTIS till dom två
vad har  vi gort i dag jo vi har handlat  mat  och  fått . Vår säng stome  det  vart bra i sovrumet  ,
i går  satt  jag  och kolla  på lägenhetsbytte .Och fick se  mitt  dröm kök  som jag vill ha  men vet inte om det , kommer  att  finns  kvar  när  vi lägger  ut  våran anons . på lägenheten att  vi vill bytta till en 3-4a. hoppas  det  finns  något  bra  så ringde  min mamma  och tala  om att  min farmor  låg på sjukan och min morfar med  inge kul att  höra   dom är  ju 79 år  och 83 år  så dom är gammal men väldigt snälla av sig  ska se  om vi kan åka till farmor  i morgon  om det  går   och sak ses  hur  hon mår 
men hoppas  hon mår  bättre   i morgon   ska  ringa mormor  tänkte  jag.



kram kram

Kommentera här: