Torsdag

Godkväll  på alla  vad  har man gjort  i dag då  jo man har  jobbat,  i dag  som alla  andra  har  gjort  med ;) och i morgon är  fredag och då ska jag och Isabelle.Ut till  Fejan hälsa på  och äta  lunch där ut 
och träffa Yvonne  en sväng  kul det  blir  tycker , jag  och se  om jag träffar  alla hennes  barn och barnbarn  hennes älsta  är  ett  år äldre  en Isabelle. Han fyller  tre  i  dec och Isabelle fyller två i nov,
ska träffa alla djur  som dom har  hundar  katter . Anker och hästar  fåren om dom är  hemma  vill säga  :) vad  ska alla andra göra i helgen ??? sj så jobbar  jag  på lördag och på söndag är  jag ledig och då ska vi till kålmorden  med Jocke,Maria  hoppas det är  fint  äder  där  då ???? 


tack hej  från mig /Lena
1 Ida - mamma till Leo:

skriven

tack så mycket! och tack för tipset, men stålboobsen har lagt sig nu, så skönt :)

Kommentera här: