oj då !!!!

Tja alla  !!!  förlåt  att  jag inte  har  skrivit  på ett  tag nu, men  hoppas  det  finns  folk som läser
vad  jag skriver  ??? Ja  vad har  man gjort  i helgen då jo man har . Jobbat lördag  söndag  och är  ledig på  måndag  och sen jobba  tisdag onsdag torsdag , sen ledig fredag  som det  ser  ut  nu  och på måndag ska  jag hämta  mitt lägg .Så idag ringde  mormor  min och tala  om att, morfar  kan prata  mer  och är  vaken mer   hoppas  vi kan åka  till  han  snart i gen när  jag är  ledig ;) . Tycker  synd om han att  han inte  kan vara  hemma  med  mormor  ;( , så ska  vi handla lite  mat  i morgon  sen vet  jag inte  hur  dagen ser ut  men  hoppas på det  är . Sol så vi kan åka bada  någon stans  ??  och min troll unge  sover  nu sen en tim till baka , och ppå fredag ska  jag och mitt lilla hjärta  åka ut  till ön  och hälsa på mamma pappa  och min syster  , bror  vill hälsa på oss med  hoppas  det  ???? ;)  jag håller  tumarna  för  det  för  jag saknar  min syster  väldigt  mycket . Hoppas hon för står  det  någon dag , får  se  om det  vimlar  av kaniner  ute  på ön eller . om alla  har  gått  till räven  hoppas  inte  det  , vad  har alla  andra  gjort  i helgen???Så har  min kompis och hennes  sambo fått sin bebis,  nu dom fick i onsdags  en liten tös  vart  det   och sen har jag en till  som skulle  ha  den 11 juli. Men det  har  gått  en vecka  sen nu hoppas den kommer  snart  ;) . Just  det   jag tycker  ni ska  ta  båten ut i skärgården ut till ön Fejan ,och gå på sjöblomsfisk eller  fejanskrog :)  telefon till sjöblomsfisk 070-3927879 eller  till fejanskrog  0176-43042  .  ;) :) :)  


ha det  så gott  nu Lena

Kommentera här: