håller på att packa kläder

Hej alla  som läser  dena  blogg !!!!  Vad har man gjort i dag då ?? Jo man har hållt på att  packa kläder 
och allt  anant  som ska  med  i res väskan ,Som kläder  tvål med mera   sen har  vi vart till affären alla tre 
och handlat mjölk .För att  kunna göra  pannkaker  till middag det  blit unpannkaker  då !!!!  Jag har lite res feber
tror  ja ?? In för morgon dagen  med allt  som ska  med  som pass, papper  som bevisar att  jag måste  få med alla mina medciner  så jag inte  blir  dålig för  det  fattas saker  som jag behöver . Sen nu sover  mina  två älsklingar 
i sov rumet . Isabelle  vakna när kl var  01 då fick hon en flaska  med  välling ,Sen somna  hon om mällan oss  och vaknade  kl 07:15 sen var hon vaken fram till kl 13 :00 .Sen vakna  hon när  vi kom hem så jag gick och lag henne  i sin säng då somna hon om. då var kl 13:30 , så nu har jag lite  egen tid att  kuna blogga  lite gran . Kan någon ge mig ett  svar på  hur man kan skänna  pengar på sin blogg???  Skulle  var  bra om någon kan visa mig hur jag ska  göra  det  ????  Då kan man  hoppas på få litte  mer  plus i plomboken ;).  Nä nu får ni ha det  så bra alla  glada 
vi ses  och hörs  när vi kommer  från portugal !!! ;)


puss
1 sara:

skriven

Tack så mycket :)

2 Maria:

skriven

Hej!

Jo det är bra. Lite trött i vintermörkret bara!

Ja du, de e jag säkert, har inte många tider på jobbet nu alls. hör av dig. kram

3 Z A N D R A :):

skriven

Tjena mittbena!

Hur är läget? :)

Kommentera här: