då har det vart mycket bus här hemma

Vad  som hänt idag ???  Var  att  min kompis  som skulle  ha kommit  i  går  ringe  mig i dag fråga . Om hon och barnen  kunde  komma  till oss   en sväng  och det  vart  full rulle , Här hemma  isabelle  vart  jätte  glad  och tycker  det  var kul  att  ha några  att  leka med . Vi vuxna  satt och tog en fika  och det  gjorde  våra  barn med  dom fick hallon saft  och bulla  vi fick kaffe  bulla vi med  he hehe 
gott  var det. Sen åkte dom hem med  bussen vid 17:45 till norrtälje  sen gick jag hem och skulle jag börja  med middag, och det  vart  pikata ris tomat sås  grönsaker  till middag  och även det  vart  gott  tyckte vi .Och nu  sitter  min sambo och kollar  tv jag sitter  vid datan och upp daterar  min blogg ,och vår  gulliga tös sover  för hoppnings vis för natten  men hon lär vakan vid 05:15 i morgon. Som idag
men men man kan alltid hoppas  på det  bästa  :) hur alla andra haft det  i helgen då ????  Kan man undra  skriv om ni vill tala  om det???? Så höll jag på att  glömma  säga   GRATTIS  till Tina  och hennes sambo .Har fått  en son i natt  som fick namet  Leo  han var 51cm vikten var på 3.1 kg , kul för dom man  lär  träffa dom sen  på stan i norrtälje  he he .Sen på tisdag får  vi vårna  nya dörr  kul för oss  haha ha ha  .


god kväll på alla
1 ♥Min Graviditet och Vardag♥:

skriven

åhh tack så mycket. Blev väldigt nöjd med dom kläderna med :)

ha en bra dag :D

Kommentera här: