Torsdag den 29/4-2010

GODMORGON alla idag är det piss väder ute , det regnar och är allmänt grott och trist ute inge kul att gå ut med lill tösen i dag .ska ta och baka mördegs kaker för vi ska i väg till,Isabelles gammel gammel farmor idag på fika kl 13:00 i dag .Det ska blir kul ananrs vet jag inget som häner här hemma ??? Jag har sökt jobb nu i dag med på ica supermarket. I Edsberg och på bigbaby.se och på babyland i Bromma hoppas, jag får något av dom jobb jag har sökt i dag och i går,sen har jag prata med min tjej kompis som ska ha.En liten bebis om ca 8 vecker hoppas allt går bra för henne , och hennes sambo hehehe .Och i morgon ska vi åka upp till Tierp hållet och hälsa på min mormor och morfar , så vi blir där hela helgen åker hem på söndag jag ska ta lite .Foton under helgen och ladda upp dom efter helgen på bloggen lovar jag er,ska ge mormor en blomma kul att få lite saker ibland. honbjuder på så god mat så man kan rulla från dom sen på söndag ha ha ha ha ha.Vad ska ni andra göra i helgen när det är valborg ???? vi ska åka till vestland en byggdegår upp hon min mormor och morfar, och ska kolla om vi ska sen om vi ska åka upp till, gävle och kolla runt lite gran ska vi göra i köpcentrumet där *ler* . ha det gottt alla bloggare :)
1 Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥:

skriven

Tack så mycket :)

Ja, snart får hon komma ut tycker jag :)

Kram

2 Marlene:

skriven

Okej =) hoppas ni hade det trevligt! ah absolut, lycka till på intervjun!

3 Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥:

skriven

Ja, den har sjunkit en massa nu :)

Jasså, det låter trevligt. =)



Med oss är det bara bra :)

Vad gjorde ni på valborg?

Kram

Kommentera här: