Har vart till min Farmor

Hej !!! I dag har vi vart till min farmor , och hälsat på hon hade haft fot vård i dag men . Hon var inte glad i dag tycker jag , hon var lesen över något ?? Jag tror de har med att göra för ett tag sen ramla hon ur sin säng . Och bröt det andra lårbenet med inge kul för en gammal person att göra det .Häller men hon vart glad när Isabelle busa runt i rummet ,sen var jag till sjukan och kolla hur ja mådde . Och det var bra med mig men de ska bli bättre jag ska ligga på 100%, i lungfunktion mätningen jag gör varje gång jag kommer ditt på kontroll. Vad alla andra gjort i dag då skulle vara kul och se andra bloggare som läser min blogg, jag kollar runt på olika bloggar med :) och sen kollar jag kollar jag in mina vänners bloggar
1 Malin, 19 & Gravid:

skriven

Hej!

Okej, va roligt :-)

Tack så mycket!

2 Marlene:

skriven

aaw stackars din farmor, benet där.. :(

vilken tur att lugnorna såg bra ut! :)

kram kram

3 Malin, 19 & Gravid:

skriven

Tack så mycket!

Ja, jag kan tänka mig att hon växer så det knakar!

Okej, ja tiden går så himla fort! :-)

Kommentera här: