En god dag med vänner

Tja idag har vi vart och handlat lite mat så sen har vår tös sovit i 2 timar sen har jag träffat två vänner var av att den ena ska ha bebis i sommar den 20 juli så det ska bli kul och se hur deras lilla tös kommer att se ut men hon kommer att vara söt som bara den . nu har jag natta vår söta dotter som sover till 06:30 i morgon tror jag och sen är det tvätt dag från kl 07:00 till 10:00 sen vid 11:00 ska man till ams i globen sen till skattevärket och lämna papper hos dom heheh hoppas jag får till baka pengar då blir jag glad med mera =). vad händer för er andra som läser bloggar ????
1 Marlene:

skriven

Tack själv! jamen absolut, vi måste träffas snart igen.. gulligt skrivet av dig på inlägget! =) kramiz

2 Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥:

skriven

Tack :)

Jo, det är bara bra. Men är så fruktansvärt trött bara.

hur är det själv?

3 Marlene:

skriven

okej :D ah det är planerat så iaf :) jag ska möta henne på station kl 11... =) kram

4 sandra:

skriven

Hej Lena :) Joo vi är sambos, men han har bett att inte bli omtalad på bloggen, men dessutom så ger jag mej ut på mycket saker utan honom också ;) hoppas ni mår bra du och din söta fia ! kram

5 Marlene:

skriven

Tahaa, ah de gick väl bra tror jag =D jag var ju inte med in på hennes möte. jag satt i solen och glassade haha! =D humm, har inte gjort så mkt mera faktiskt, åkt buss, ätit glass och promenerat med hunden typ.. vart och handlat på coop i bromma har ja hunnit med oxå =D vad har du gjort idag då?

kram

6 Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥:

skriven

Låter mysigt det :)

Ja, svanar kan vara lite ilskna av sig hehe.

Ja det blev mycket ljusare i sovrummet. Är super duper nöjd :)



Kram

Kommentera här: