har vart hos min mormor och morfar

Då har man vart  och hälsa på  min mormor  och morfar i helgen som var   dom vart  lite  för  vånader  att  jag och isabelle kom till dom  för det  var min syrra och hennes kille som kulle ditt  men min syra fråga om jag ville  med upp. Till dom för det  är typ 15 mil till dom  dom bor i ett  sam hälle som heter  kalholmsbruk och det är på landet som sakt  det  är  kul att  åka ditt och hälsa på   dom tycker  jag  jag är ju inte  där  så ofta  och hälsar på dom , Isabelle  var  en gald liten tös  som ville  att man ska hålla henne  i händerna så hon kan gå runt på golvet   och nu kan hon hålla  i nappflakan själv  men pippmugg har hon inte lärt sig att  dicka  ur  men det komm er  väl det  med  jag var på bvc med henne  den 22 sep hon vägde  då  9,880 och var så här lång 75,5 cm  så hon rasar ju  i längd.  Det  är kul
hon har  lärt sig ställa sig upp vid soffan  och bordet   och vid våra  ben  det  är  en månad sen hon lärde  sig att resa på sig  det är kul  snart är  det  bara en månad kvar tills hon blir 1 år  tiden går så fort  nu  så jag önskar att  det,  ska bli en till snart  i familjen   men jag måste be arbeta  min sambo med först  inan det  blir något  tror  jag   och vi har sakt  att  det vi ska  bytta upp oss inan  nästa bebis kommer  och bli mer planerad . och nu till  helgen som. kommer  så åker  vi upp till svärmor  och svärfar  för  att  kolla på en bensin mack som har en liten burik  med olja  glass med mera  hoppas  det  är  bra  där  och  att  huset  som  har  5 rum och kök  ser  bra  ut   med
men  det kommer  mer info  om hur  det  ser  ut  och bilder  på det   kommer upp  efter helgen,


ha det  gott  /  lena

Kommentera här: