Hej alla

Då har  man vart  upp en sväng till kättbo som ligger,  tre mil från mora  och min A har bytt bil däcken från sommar  till vinter på våran bil  det  var minus gader en natt  sen var. Det pluss grader  ute  men nästa gång vi komer  så är det  vinter  och kalt  som det  ska  vara  när det  är  vinter , snart är det dop  för  våran del det  blir  den 28 nov i bromma kyrka   har  vi sakt  til våra  vänner , våra familjer  så alla  kan komma  till det  och sen på lördagen åkte  jag  och A in till mora då var  vår lilla  tös med farmor  och farfar d så vi fick lite egen tid för oss själva det kan be hövas vi köpte ett  par  hängsel byxer.Och en vinter overoll till henne   och en halsstuk och hår spänen till luggen
hon har så långt  hår  så hon måste  ha,  Något att  sätta upp håret med  och idag ska jag palla mig ner till vårdcentralen och ta min pruta för dena grisinflensa men jag tror  den dör ut  under året  och början av nästa  år 
och min sambos lille bror  och hans kompis kommer  och äter midag med oss  och det  blir kött gryta med potatis
till midag  men vet inte om jag ska ha  sött potatis eller  vanlig till midag får de vad det  blir  till mat  ha ha ha ha .
och nu sover  min tös hon var trött  och satt gnugga ögon,  Och gnällde lite  så hon att i min famn och somna nästan då gick jag in och lag henne  i sin säng och det , Vart inte kul det  ju men nu är hon tyst   och har en hellokitty filt på sig som är köpt från hm för 149 kr  inte  dyrt det  tycker jag hm har  bra kläder för  dom minsta  tycker jag .

på åter  sende ha en bra dag

Kommentera här: