Då är de Onsdag !!!!

Godmorgon på alla glad!!! vad som händer i dag är  att  jag ska  ner till affärn och hnadla en midre roller till att . kuna måla taket klart  ute i huset som fins  i norra delen av stockholms skärgård sen har jag en dotter som är full med bus hon  håller på att lära sig att ställa sig upp utan hjälp men enu hr det inte gott  bra hon är ju bara 11 ,Månader =) jag kollade vad min blogg var  värd och den var  värd 5988 kr  det  var kul tyker jag sen har vi kollat 
på lägenhetsbyten.se  och se  vad det fans att  bytta till och vi söker en 3:a eller en 4:a  får se  vad det blir  någon. Stans  i Stockholm änu blir  det  hyra  för jag inte , Har fått  tag på något jobb fy säger  jag  jag som vill ha ett  jobb att kuna komma till baka  till  men så är det inte  nu  men nästa jobb. Jag får tag på så vill jag kuna komma till baka till om så att  Isabelle ska får  ett  syskon, så jag inte måste söka ett  nytt  jobb efter att  vart mamma ledig igen när den dagen kommer!!!! kl är  bara  07:30  vad tiden går  sakta  tycker jag.  Ska  nog ringa  min mamma  och be henne  höja värmen i huset  ibland  är det  bra  att  mamma  pappa  bor nära  sig   ut  så dom kan hjälpa mig om jag be höver  hjälp,Av dom  och jag ska höra med pappa om vi kan såga  av björken  som han tipa om kull för tre vecker sen fy vad dum jag skänner  mig att  jag inte   har  gjort  mer  där ute på huset . Men min a tycker inte  att  vi har råd med huset  för det  måste  renovera ganska mycket , Som att  gräva ett  nytt avlop till huset   och bygga ny tvätt  stuga  med  mera   vist  det  är  pengar   men han  tycker att  han är  för ung för att  ha  sommar ställe  det  kan jag hålla  med om han är  bara 23 år.  Och ja är 26  år   och det  är inte  många unga  som har  så i dag
om man inte är (ganska  bra med pengar  sparade på banken) men hoppas det  han ändrar sig men jag vet inte  änu om han gör det  de är bara tiden som ut visar det  .

hej svejs på er 

Lena


Kommentera här: