ingen bra dag =(

Ja vad ska jag börja.Jo när  jag var på väg hem ringde min syster  och tyckte  jag var , Knäpp som satt  att Isabelle ska börja  på dagis i augusti år 2010 men jag tycker  det är  bra . Men sen tycker hon inte om min sambo  och min kompis a och hennes d gillar inte mig häller  och jag vet inte, vad jag har gjort  hon sa till min syster att  jag hade  lakt  mig i frö mycket  när det  gällde  hur   man skötter  ett . Barn  men det tycker jag inte  jag har gjort  men jag tycker det  är  dålig stil av henne att  säga det till min syster   och inte kuna, Ringa mig  och det  gör  mig lesen och arg och alla tycker  jag är konstig men kan någon tala  om för mig vad jag ska ändra på ???  Så blir jag glad 
sen gillar jag inte  att  folk sviker mig  det göt  så ont  i hjärtat  på en att  folk gör  så  mot  en . Sen i dag var jag till min farmor  hjälpte  henne  att sätt  upp jul gardiner , I hennes rum hon vart glad  kan jag säga till alla , Så hade  vi dop i helgen som var  det  var  bra   men vist  skulle jag eller  a  kunat sakt  till folk att  fåra familjer sitter här   men det  vart  ej så.  Och det  tycker  min syster  var  dåligt  av oss att  inte  säga  något  om det  till  gästerna , Och det kan jag hålla med om. Hon fik många dop presenter  det vart  ungefär  5 st halssmycken  och en hel del gosedjur
hon klosar på en vagn en massa anat  fint  och tack till alla  som kom på dopet  om ni läser detta  som jag skriver  här nu  . P.S det kommer  bilder  fråndopet  inom kort  D.S


mvh Lena

Kommentera här: