I dag är det födelsedag !!!

I dag blir  vår lilla  tös 1 år  jag kommer i håg när hon skulle  komma  vi låg på bb som sakt vid dena  tid  för  ett  år sen väntade  på att  hon skulle komma ut  he hehe som sakt det  tog 9 tim från att  första värken satte igång tills hon var  född kl 10:38 på för midagen  men  nu blir det  bara roligare  för  varje  dag  i går stod hon sj på golvet  utan att  någon höll henne  i händerna  hon lär nog gå inanan  jul  hoppas  vi  nu kommer allt  gå i en rasande  fart  vad  vi vet  så det  blir  mycket  folk här i dag och sen i morgon är det  dop med  ha ha ha  det  blir kul de  men jag åter kommer  efter  helgen hur allt var  !!!!!!



hej svejs


Lena
1 sara:

skriven

Ja du, tiden rinner iväg. Mattias fyller år idag med. Han fyller 24 :)

2 Lynn:

skriven

HEj jo de går bra:) Gratta lill tjejen :D Gud så fort tiden går :) Stora tjejen nu ju kram

3 sara:

skriven

Han tackar och bockar :D

Idag har vi haft fin besök av mattes föräldrar och broder, mia, per och Mathilda + att vi varit barnvakt till mina tre syskonbarn.

vad har du gjort i helgen?

4 sara:

skriven

Så mysigt :) vart det ett mysigt dop då:)

Jo jag har massa mamma kläder, fått av syster min :)

Tack ändå :)

kram

5 sara:

skriven

Okeej. jaha okeej. jo det kan ju vara roligt att ha bilderna på skiva :)

ha det bra

6 MISSEXTRA:

skriven

Har du haft en bra söndag hitills?:)

Kommentera här: