den 19 MAJ

hej hej  idag har det vart  lungt  inte så varmt ute  bara synd tycker  ja för jag hade vart  ute  med då i dag
annars  som jag sa i går  så hade  jag vart  till huddingesjukhus i flemingsberg  och hur det  gick sak jag tala om nu
det gick bra  och fick reda på att jag ska få medcin på tisdag  för min hosta som jag till och från  och det kommer sen jag var  gravid  så det  är inte  alltid  kul att  ha  en lungsjukdom  tycker  jag  man måste  ta  massa  medcin  och hålla på att träna  hela  tiden  och  det  är  7 dagar  i veckan  och 365 dagar om året  ........ Och i helgen som kommer  kommer min granes kusin pia  kommer hem till sverige  för ett  besök och visar upp deras lilla  dotter  som kom den 6/2-09
hon är  söt   vad jag har set på  bilderna  som jag fick  och hon har två stålta  bröder  som heter  jasper och micki
dom bor  i paris för deras pappa  jobbar där   och barnen har jag skänt sen dom var  små bebisar   kul och se hur dom växer upp  nu  ha det gött nu alla /Lena

Kommentera här: